Daladerby!

Ikväll smäller det! Leksand möter Mora på bortaplan...Jaja, jag är en gammal "Leksing" men ärligt talat, så bryr jag mig föga numera. Fast jag tycker att det är kul om det går bra för "masarna"....

Iaf var jag upp på vinden och rotade nyss...och kolla vilka klenoder jag hitta'.....

                               

För att inte tala om dessa gamla "Stenmarks-mössor" .....KULT är ordet!

                               

                               


Det finns mycket smått&gott på min vind, för att inte tala om alla 80-tals kläder som jag sparat. Herregud vad man hade på sig, och sååå cool man var!

Om jag kommer i några av de, lovar jag att lägga upp bilder....nån annan gång...hahaha

Jag hittade även ett par gamla skidbyxor, som jag tog ner för att prova....Och i dom hittade jag en hundralapp!
Och det är min tur att plita ihop en V75-rad...kanske ett omen??



Kommentarer
Postat av: Madde

Den där blåa mössan vill jag ha på riktigt!

2010-02-05 @ 15:39:31
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/
Postat av: Magnus

Grattis i efterskott,fan vilka snygga krukor.

2010-02-05 @ 19:54:27
Postat av: Lisa

Stort grattis i efterskott! Mina 80-talskläder provade Jennifer häromdagen! Ursnyggt!?? Nostalgi

2010-02-05 @ 23:30:59
Postat av: marie-anne

vilka fina mössor. du borde använda dom.

2010-02-06 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0