Äntligen!

Har väntat hela (nja...) kvällen på att få skriva detta, men bloggsidan har legat nere av nån anledning. Men nu är jag inne!

Egentligen har jag inte så mycket att säga, det har varit en högst ordinär tisdag med jobb mellan 9-18.

Gjorde mig till ordentligt och panerade fiskfileér, men Alex var inte hungrig, så jag fick äta själv....men gott var det och jag fick mat över till i morrn.

Sen gick jag en timmes promenad i snöfallet...


Jaha? Och här skulle jag lägga upp en bild från den promenaden, men det är nåt fel på sidan...Blogg.se fungerar inte som den ska...hmm..jaja det gör väl inget.

Tror jag ska skita i det här nu o krypa till kojs istället...Jag får väl skriva mer nån annan dag.

Hör o häpna: Vi kanske ska repa på torsdag! Jag vågar inte ta ut nåt i förskott...lika bra det...

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0