Äntligen..

Nu så! Har jag blivit blodgivare igen. Min ofrivilliga "avstängning" är över. Jag har precis varit till Film och blodbussen som var där.

Det blev ju inget rep för oss ikväll....suck....men i stället kunde jag åka och ge bort lite blod.

                                    
                                    
Jag var skitstressad när jag åkte dit...Hann inte käka efter jobbet, men som tur är får man ju en renklämma och juice i bussen. Renklämman tryckte jag i mig i bilen på väg till syrran efteråt. Alex har sovit där ett par nätter och skulle hämtas. Hemma hos dom fick jag mer fika och så kunde jag se Sveriges curlingdamer spöa Kina!

Redan fredag i morrn...ledig..

Har återupptagit planerna på att måla trappen vit.Så igår kväll började jag skrapa bort gamla limrester. Blir nog en sväng till färghandeln för färginköp.

Annars blir det väl som vanligt, städning och allmänt tråkiga göromål. Det ryktas om plusgrader och regn...Usch, eller... egentligen vill man ju att det ska börja töa och bli vår, men slask och smuts tycker jag inte om!


Ojdå...glömde bort att jag var här...haha..har suttit och letat låtar på Spotify en bra stund....Kanske ska avsluta detta inlägg då...är helt inne i Sky Higs låt: I ain't begging...gammal goding....

                                                 Ha de'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0