Torsdag...

Gääässp....Herregud  vad trött jag är! Känns som om luften fullständigt har gått ur mig. Jobbade till halvsex och har sen dess legat i soffan och ömsom sovit och ömsom kollat på innebandy-VM. Sverige spöade Norge med 10-1...

Snön yr utanför fönstret, och jag känner INTE för att gå nån lång hundpromenad..kanske det blir en "gårdsrastning"....

Min middag bestod av ett glas mjölk och tre lussekatter...fint de'....

I morrn planeras ett stadsbesök. Har lite att uträtta, och kanhända jag kikar in till "Pillan" för en fika :) Bara det inte blir oväder. Varför kan inte denna snö falla i Ramundberget istället? Där är det ju för tusan snöbrist!!

Nejmen satan vad det snöar och blåser nu...... Jag går och lägger mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0