Stress...

Gud vad trångt och bökigt det var i stan idag...jobbar inte folk? Varför är alla där när jag ska dit?  Jag var tvungen att ta en tur runt Tierp för att tanka och "banka" innan jag tog E4:an mot stan.

På vägen kom jag ikapp en massa lastbilar, varav en försökte köra om en annan, men det gick sakta... I flera kilometer låg de sida vid sida och snön yrde bakom... Redan där började jag bli stressad och förbannad!

                           

När jag äntligen kom fram, for jag mellan köpcentrum och grossister så jag blev svettig. Skönt att va själv iaf...

Hittade det mesta av det jag hade på min inköpslista, och åkte hem till Pernilla för en fika och lite tjejsnack :)

Sista anhalt före hemfärd blev Willy's...sen var jag slut som artist.

Alex är krasslig med halsont och förmodligen feber, så han hade mest sovit hela dan. När jag kom hem var jag så hungrig att jag darrade av utmattning... Gjorde potatis i ugn och fläskfile'...mums...fredagsmys...ett glas vin.... 

       

       

Vi bojkottade Idol, och kollade på Sveriges innebandyherrar när de efter en rysare slog Schweiz med 3-2.

Sitter o chattar på FB just nu, så nu loggar jag ut här och säger tack för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0