Så var det fredag igen...

Vaknade av en traktor som plogade vid halvsju i morse. Typiskt, när jag är ledig och kan få sova lite längre...
Blev lite nervös om det hade kommit mycket snö, men det var inte så farligt...fast den var lite blöt och tung!

Såsade omkring på fm och gjorde inte så mycket mer än att skotta. Sen åkte jag till Tierp för att göra lite bankärenden på Nordea. Dom hade ju såklart lunchstängt när jag kom, så jag fick åka runt och handla lite annat. Hundmat, julmat,glögg o.s.v......

Blev vansinnigt sugen på kalvsylta när jag kom hem, så jag kokade potatis och nallade av syltan jag hade tänkt spara till jul. Men det finns väl mer på Ica.... Gott var det med rödbetor till!

Ikväll ska jag kika över till grannarna, för att inmundiga lite av deras enorma glöggförråd! 

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0