Mera shopping...

Jodå, det blev en vända till stan idag igen! Men den här gången åkte jag tillsammans med min syster. Vi hade en del gemensamma julklappsbestyr kvar och vi lyckades få ihop det till slut. Skönt!

Inne på Chilli hade de otäcka masker som gick att knyta runt huvudet...vem vill ha en sån?!

        

        
         Fast lite roliga var de ju....

Vi var även en sväng till Ikea och där käkade vi lunch. Nu stod de och sålde kransar utanför oxå, det gjorde de inte förra veckan när jag var där. Jättefina...100kr.

         

Sen åkte vi till Gränby för att slutföra våra inköp. Där pågick nån "julkörsångkamp", smockat med folk i mitten av köpcentrat, men skapligt lite inne i butikerna. 

Av nån underlig anledning köpte jag två breakdansare....hahaha..

        
         Lite roliga var de ju....Man vrider faktiskt upp dom, och sen jäklar blir det fart!

Julpynt är något som jag plockar fram mindre och mindre av för varje år. Jag har liksom tappat lite av känslan som fanns när barnen var små. Det var mysigare då, nu blir det ju t.o.m andra julen i rad som ingen av de blir hemma med mig :(  En rolig tomte fick iaf komma fram och sitta på spishyllan....

        

En skapligt lugn helg är snart över. Bara att kavla upp ärmarna och jobba för brödfödan igen.....
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0