Mellandag

Ja, jag var ju rätt hängig i måndags. Sov i princip hela dan... Det gjorde nog susen. Igår jobbade jag mellan nio och sex, och det gick bra. Därefter gick jag på hundpromenad, för att sen skotta av mina grannars tomt. De är på väg hem från västkusten idag, och det vore ju synd om de körde fast på sin egen gård!

Idag, onsdag är jag lite ledig på fm, och känner att min förkylning finns nånstans och lurar....

Fick ett studentfoto på Madde av hennes farmor i juklapp. Det fotot var inslaget i en gammal Året Runt. Satt nyss och bläddrade i den och fick se sådana där gamla hederliga kontaktannonser. Trodde inte såna fanns längre!

Men det är väl bra skumma människor ibland, som sätter in såna? Visst, en del verkar jätteseriösa...men...

T.ex den här... Helt klart en mansgris som söker en hushållerska:

                             
Kvinnan som inte får vara äldre än 55 år ska stå hemma vid spisen, medans karln vill resa, dansa, åka mc och vara ute på havet!

Eller den här då, vilket sorts handikapp bör hon ha? Fysiskt eller mentalt?

                

Jaja, nog om detta, nu ska jag ta och förbereda mig för att jobba!
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0