Bakdag

Idag blev det äntligen av: Lussekattsbaket!

      
       Degen jäste så det stod härliga till!

      
       Det blev några stycken....undrar hur länge de räcker?

Varken Alex eller jag har orkat provsmaka nån än, för vi tryckte i oss varsin pizza innan...

Känner mig såå präktig och huslig idag. Jag har bakat, småstädat, manglat en duk och haft ett rött förkläde på mig, som taget ur nån gammal film, hahaha

Igår städade jag mest, sen på kvällen gick Susanne och jag ner på "Gullans" pizzeria. Ett lokalt band spelade, men det blev inget vidare drag...så det var skönt att gå hem och krypa till kojs!

Just ja! i fredags skulle ju Anna och jag dricka lite vin och äta lite plockmat, men det blir ju sällan som planerat! Istället hamnade vi hemma hos Johan och Marie-anne. Alltid lika trevligt att träffa dom. Alex var snäll och både skjutsade oss dit och hämtade oss. Tänk vad kul det blir när man gör nåt spontant och oplanerat :)




Kommentarer
Postat av: Madde

åh skicka några till mig, jag har inte bakat några

2010-12-06 @ 15:27:36
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja, jag tror faktiskt inte de här kommer att gå åt...det är nån (lussekattsälskare)som fattas...

2010-12-06 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0