Torsdag 12 aug.

Oj vad jag har varit effektiv idag. Jobbat som en gnu på fm...bakat en sockerkaka på lunchen, tokjobbat till 17.55, direkt ner till replokalen....fikat, snackat, hem, till Tierp och "bankat"....PUH!! När klockan var 22 och jag äntligen kommit till ro, slog värsta blodsockerfallet till...Just ja, hade ju inte käkat....Slängde i mig tre hårdbrödmackor och en glass. Nu blev jag äckligt mätt....


                                                 


Ledig i morrn....Ska börja dagen med att åka in till grossisten i stan och sen uträtta lite ärenden... Sen....på kvällen ska jag tillbaks till Uppsala för att lyssna på Hoffmaestro. Det ska bli skitskoj!

                                


Fredag den 13:e är det ju oxå imorrn... Nu har det hänt så otroligt mycket elände här runt omkring, så man undrar ju om morgondagen blir bättre? Fick höra om ett nytt tragiskt dödsfall, som inträffat igår. En man, pappa, gick bort alldeles för tidigt.... Och nyss fick jag höra om en olycka med en ung tjej, där utgången tydligen är mycket oviss...

Vad är det som händer??

Man blir ödmjuk inför livet...

 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0