Kontor...

Idag har jag ägnat större delen av eftermiddagen åt pappersgöra. Låg lite efter med bokföringen, men kom ikapp. Det känns underbart !

Det enda som irriterar mig är att Nordeas internetbank inte har fungerat under hela em och inte gör det nu heller. Har försökt att betala räkningar i två timmar snart. Ibland loggas jag in men sen blir det stopp....

Mitt i alltihop vann jag en Tradera-auktion. Det var en tunika som jag fick för 30kr. Lyckades logga in och få iväg en överföring på den iaf.

                 
Återstår väl att se om jag kan ha den, men för 30 kr spelar det inte så stor roll.....

Madde och jag gick en kvällspromenad med hundarna. Det börjar bli kallt nu....om händerna....

Klockan är nu 22.20 och jag lyckades nyss att få igenom mina betalningar hos Nordea. ÄNTLIGEN!!

Måste bara visa vad jag hittade på Tradera. Jag är inte spekulant!!

                           
                            Ett bunkerperiskop. Går att höja till 10 meter!! Ehh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0