Gäsp...

Usch va trött jag är. Det är jobbigt att jobba...

Åkte och handlade efter jobbet, kom hem halvsju, med intentionen att göra en köttfärspaj. Och det gjorde jag, samtidigt som jag snodde ihop en sats chokladrutor. Måste ha lite gott till kaffet i morrn kväll. Vi ska nämligen träffa en sångkandidat till vårt band då!

                                
                      Alex tyckte om den...hmm hade för mig att han inte gjorde det...Måste varit Madde!

                                
                                 Mums...snart ska den snittas!!

Idag har det regnat tamejtusan hela dan....tråkigt, tröttsamt och ...och...äh skit samma! Spelar ingen roll vad det är för väder när man ändå jobbar....men trött blir man...

Har nu suttit och svävat runt på Spotify och Youtube en stund...Herregud vilka minnen det kommer fram...snacka om nostalgi och flashbacks.... Vad sägs om den här? Pernilla, kommer du ihåg....? Sommarkvällarna på vinden i stugan....
                                 

                                
                 

 Åh den här då...svänger skönt... Bra samarbete mellan Gyllene Tider och Wilmer-X...

                         

Det var allt för den gången...Jag ber att få tacka för mig, och önskar er en god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0