Ej fullt....?

Jag måste erkänna att jag är rätt korkad ibland...eller ofta...eller, ja...Igår när jag hade näst sista kunden strejkade min kära, lilla kassaapparat.... Det gick inte att göra nåt...tangenterna låstes och det kom upp en ruta på displayen:

"EJ FULLT" Stod det...Hmmm?...ej fullt, vad är det som inte är fullt? Hade i bakhuvet att försäljaren sa att nåt minne skulle bli fullt, och att man då skulle få rensa det... Jag hittade ingenting om detta i manualen...

Men det stod ju ej fullt....

Iaf i morse ringde jag ynglingen Simon....
 
-Jag är lite dum, men kan du hjälpa mig?
-Jaha, E   J....betyder E-journal.... Du måste tömma minnet!
-Okej....HUR GÖR MAN?

Ja, så det var ju bara att sätta igång....det tog 10-15 minuter...tur att klockan bara var 8.15....

                            
                             Madde hjälpte mig att rulla upp allt...nu ska det sparas i 10 år....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0