Söndag 25 april

Oj.... vad hände...jag sov till halvelva idag...Det var väldigt längesen....

Igår kväll fick jag hastigt och lustigt besök av Marie-Anne. Hon var ensam hemma och vi bestämde att hon skulle komma hit och dricka lite vin.

Skitkul! Det slank ner varsin Captain Morgan oxå.

Tidigare på dan hade jag mest slappat och tagit igen mig sen kvällen innan...Vädret var strålande.

                  
På em råkade jag slumra till i solstolen, och upptäckte sen att jag fått en liten "bonn-bränna".....

                  
                   Så vackert att man nästan blir religiös....

Nu är klockan halvfyra, och jag sitter och väntar på att syrran och Matte ska komma. Vi ska ta tåget in till stan och lyssna på Phonetrattarne...vår bror Kalle är nämligen med där och spelar.


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0