Måndag 19 april

Ny vecka....

Fint väder iaf...fast lite småkallt. Sitter och kollar lite på datorn innan jobbet kallar. Gårdagen var en ganska bra dag. Vi repade mellan elva och halvtre. Kul!

Sen på em kom mamma och syrran hit och friserade sig. Kvällen tillbringades i soffan. Skulle kolla på James Bond filmen men tyckte inte det var så länge sen jag sett den, så jag gav upp vid elva. Den senaste Bond filmen "Quantum of solace" har jag dock inte sett. Alex och jag la ett bud på Tradera på den igår, och var väl i det närmaste bombsäkra på att vi skulle få den...Men ingen av oss höll koll på auktionen så den gick för 41kr....vi hade bjudit 40....

Nej nu kallar arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0