Torsdag kväll

Veckorna rullar på...redan torsdag, och helg för mig! Idag har jag haft ganska lugnt på jobbet, slutade redan strax efter kl.16. Jätteskönt! 

Torsdagar är ju normalt repkväll för oss, men i kväll blev det ett rent kafferep...Vi saknade trummis, men bestämde att träffas för lite kaffe och allmänt snack...rätt skönt att bara få prata ibland, även om samtalsämnena för det mesta hamnar långt från musiken....T.ex lärde jag mig att det går att pruta på Elgiganten! Hade jag ingen aaaning om....Vidare kom vi ihåg barndomens fluortant,som hade röda tabletter med sig ibland....Och vid Ultuna har de höjt en hel åker med 10 meter! Ja sånt har vi pratat om ikväll!

        
         Jag tog med en sockerkaka med vaniljfyllning.....

I morgon ska jag ta mig till Uppsala för att uträtta en del ärenden, vill upp på stan och kolla in Cubus nya affär oxå...

Helgen ser ut att bli osedvanligt lugn...inget inplanerat...rätt skönt faktiskt! Kan hända att jag går till Anna imorrn kväll för ett glas vin eller två....:)




Kommentarer
Postat av: trummis

Hahaha!!Upphöjda åkrar i ultuna...Det enda jag missade var din sockerkaka då! :)

2009-09-04 @ 15:29:59
Postat av: Annika

Ja det ska va den då...Faktiskt så var det såååå nära att jag gjorde mockarutor.....

2009-09-04 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0