Måndag kväll

Ny vecka...igen...

En helt vanlig måndag..som alla andra. Jobbade till 18. Madde hade fixat mat under eftermiddan så det var bara att äta. Jätteskönt att för en gång skull slippa laga mat!

Vid sju-snåret åkte jag ned till vår replokal för att spela lite med Johan. Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Vi testade lite eget material...främst hans låtar. Han har en uppsjö av egna ideer och ett otroligt musiköra. Bara att insupa och ta åt sig av all kunskap och inspiration. Insåg att jag måste skaffa ett minneskort till Rolle (synthen) så att vi kan spela in låtarna, och lägga på flera ljud. Det är ju faktiskt en liten ministudio i min synth! Tittade till på klockan och såg att den var nästan halv-elva...dags att åka hem kanske? Det är en dag i morrn med.

Men som vanligt har jag svårt att sova efter några koppar kaffe...så nu sitter jag här vid datorn och surfar runt bland Tradera och FB.....

Tror att jag ska ta och lägga mig på spikmattan en stund nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0