Magknip? Nääråå...

Igår var Madde och jag in på möbelaffären. Det var över ett och ett halvt år sen jag senast var in där, och det har sina skäl....Föremålet för min magvärk var dock inte där, men jag tror att jag hade kunnat gå in med högburet huvud även om hon hade jobbat. Iaf så köpte jag en ny dörrmatta till hallen och ett nytt täcke! Snacka om mysigt att bädda rent i sängen med ett fluffigt nytt täcke!

Alex åkte på rally i morse med sin far och Madde kom aldrig hem i natt efter krogsväng i Gävle...henne har jag hämtat på fm på okänd ort....

Jag tog med hundarna på en promenad i sommarvädret, vi gick ned till IP och kollade på när 96-tjejerna spelade mot Åland...Tråkigt nog fick de stryk...2-6. 

                        
                         Matchen är över....

Jag gick hem och möttes av denna syn:

                        
                         Usch!!! Nej bara att kavla upp ärmarna, ingen annan lär ju göra det....

                        
                         ...Ja men det tog inte så lång stund att få det så här fint!

När jag ändå håller på att fota här hemma kan jag visa mitt vardagsrum. Sen jag blev själv har det hänt en hel del här hemma...Förut hade vi terracotta färgade tapeter och en svart skinn-soffgrupp....Ja ja men det var fint då inte nu! Så jag har målat över tapeten, slängt ut soffan o fåtöljen, och införskaffat en ny mysig soffa!!!
Nu trivs jag....

                         
                         .....fint va?

Kvällen ser ut att bli lugn...jag korkade upp en flaska vin igår och drack ett par glas, får väl ta resten i kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint det såg ut som vi hade det ><

2009-09-26 @ 16:14:45
Postat av: Annika

Hade?? Vi HAR fint lr hur?

2009-09-26 @ 16:28:57
Postat av: syrran

ja, ni har det jättefint:) Skål Syster!!

2009-09-26 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0