Glöggen heter Blossa!!

Jag älskar glögg...har alltid glögg hemma, och kan ta ett glas när som helst jag känner för det. Ska väl erkänna att det mest blir på vintern men tog faktiskt en mugg i somras.....
Årets Blossa-glögg har smak av clementiner och jag såg nyss att man kunde förboka glöggen...Sagt och gjort...

                 
   ....första veckan i oktober kan jag hämta ut glöggen på systemet.....

Jag sålde faktiskt en flaska glögg i onsdags till ett par goda vänner...de hade letat förtvivlat på flera "bolag" men det fanns inte att få tag på. "Fel tid på året"...Men jag hade jag....Jo de skulle helgrilla ett vildsvin och behövde glögg till marinaden....

Annars har den här helgen gått på sparlåga...blev inte något rep heller... Tog en skaplig promenad med hundarna idag iaf...så har man gjort nåt nyttigt...

Nej...man kanske skulle värma på lite glögg.....


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0