Aj aj aj!

Vaknade med lätt huvudvärk i morse...Så blir det när man är ute o slarvar om nätterna!

                               


Vi hade riktigt kul på Flustret igår. 4/5 av bandet åkte in och där anslöt flera kompisar...Bröderna Haaks uppträdde och där har vi mycket att lära... SCENNÄRVARO!!!!  UTSTRÅLNING!!! Det är två saker som vi fortfarande behöver bli bättre på. Haaks var suveräna på att få med sig publiken.

Efter midnatt nångång fick vi ett helknäppt infall....Förmodligen inspirerade av Haaks.-Vi åker hem och repar nu i natt! Jodå alla var på....men...på tåget blev någon väldigt trött och det hela rann ut i sanden...SYND!! Jag var jättetaggad! Slutade iaf med att två nattsuddare följde med hem och käkade lite nattmat. Jag ramlade väl i säng vid halvfyra cirkus....

Mina små vovvar var hos mamma, så jag behövde inte tänka på dom, men lik förbannat kunde jag inte sova ut!
Lär väl somna ovaggad ikväll....

Klockan är nu halvtre på em och jag har petat i mig två mackor. Jag blev väldigt sugen på nån "flottmat" nu så jag försökte övertala sonen att vi kunde åka till stan och käka på kina-restaurang, men han verkade inte ha nån lust. Jag som tänkte slippa laga mat idag,gjorde ju det i natt ju...:)

Just ja!...klänningen funkade fint igår...jag grinade inte iaf...jo lite grinade jag...pga mina nya stövlar! Världens blåsa på ena hälen har jag idag....kunde knappt gå från tåget...men såå snälla kompisar man har, så blev jag buren bitvis. Ha ha ha....stackars sate...

Nej..jag tror jag måste gå och vila lite...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bjöd krukväxten upp?

2009-09-19 @ 19:49:21
Postat av: Annika

krukväxten såg jag inte till....:)

2009-09-19 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0