Tjoho!

Äntligen torsdag! Äntligen helg! Ledig fredag...eller ledig o ledig...massor med måsten som ska bockas av. Ska iaf åka in till stan en snabbis på fm. Måste till en grossist, och Madde skulle inhandla nån tröja, eftersom hon ska jobba på ett bröllop på lördag.

Men sen ska jag bara koppla av i goda vänners sällskap. Jag är nämligen bjuden hem till Johan och Marie-Anne på middag. Mumsfillibabba! Det vet jag redan nu, fast jag inte har nån aning om vad jag kommer att bjudas på. Marie-Anne är kanonduktig på att laga mat! Och så förstås lite rödvin till...så är kvällen räddad.

Vi har repat i kväll och det var riktigt kul! Vi har ju övat in några Winnerbäck-låtar, och dom har gått över förväntan! Jag som aldrig varit något för Lars Winnerbäck, har aldrig lyssnat på hans låtar, så allt är helt nytt för mig.

                              


Kommentarer
Postat av: anna

men visst är har han bra texter den gode Lars

2009-10-23 @ 16:39:23
Postat av: Annika

Ja det är möjligt...har faktiskt inte lyssnat så noga..

2009-10-23 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0