Shopping...

Jaha ja...då var man några tusenlappar fattigare då! Jag har varit till stan och köpt ny kyl & frys. Problemet är bara hur jag ska få hem dom...? Men det ordnar väl sig, finns väl alltid nån vänlig själ som kan förbarma sig över en stackars ensam kvinna med två kyl & frysskåp? Det blev rostfritt...så nu måste jag ju byta ut alla vitvaror...Nej det har jag inte råd med, men jag tror att jag måste införskaffa en ny diskmaskin snart o då får det oxå bli en rostfri.

                                      
Faktiskt så blev det två såna här! Lite annorlunda kanske, och lite mindre frysutrymme, men varför va som alla andra?

Egentligen hade jag tänkt köpa ett par skitsnygga skidbyxor som jag hade spanat in på "nätet" men tyvärr hade inte butiken fått in dom än, kanske nästa vecka....

Så det blev såklart lite annat smått och gott...en mjukisdress...och en häftig kort jacka...tights...och ljus från IKEA.

Nu ska jag snart få skjuts av Madde hem till Johan o Marie-Anne...kruxet är att jag nog får gå hem...för Madde ska själv på en fest ikväll...Det tar ca 45 min att gå och då pluggar jag in lite bra musik i öronen så går det bra! Hoppas bara att det inte är några ligister ute på "byn"..... Skulle kunna ta med hundarna, men de brukar bli så gnälliga efter tag och då får man ingen riktig ro....

Ja ja...nu ska jag torka håret och göra mig i ordning....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0