Onsdag lunch...

Åh...solen tittar fram nu...jaha...nu försvann den igen... Tillfälligt avbrott i gråvädret i några sekunder...

Satt och surfade runt och kom på att jag skulle kolla vimmelbilderna från Flustret i lördags...jooråå...

                        
                        ..ha ha...gott med Irish Coffee....fy fan så jag ser ut...blä!!!!

Nej, bara att blicka framåt..På fredag bär det av till Gävle för en spelning i "Gasklockorna"...Det är tydligen nån byggnad som är omgjord till konserthall o.dyl. Idol-uttagningarna hölls visst där. Ska bli kul...och det bästa är att vi har hyrt in en ljudkille som fixar allt, så vi behöver bara ta med instrumenten, inga högtalare lr ljudsystem....bara att plugga in!

Sen är det spelning på lördag kväll...ett 40-årskalas i Österby. Kämpigt? Nja...men det är ju det här vi vill!

Apropå musik...så har jag fyndat på Tradera igen...5st små hängen...och jag gav bara 9kr...Gjorde ett halsband av ett och ett gav jag bort...

                         

Idag startar Voddler...som är filmens motsvarighet till Spotify...Kruxet är bara hur man ska få tag på nån Invites? Ja ja det ordnar sig nog..så småningom iaf...

Nu ska jag ta och återgå till mitt arbete....



Kommentarer
Postat av: Pelle

DU ska känna dig nöjd! Tänk om du såg ut som han till vänster.. Uhvva!!

2009-10-28 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0