Nickan har varit duktig!

Igår kväll gick jag till Anna en stund. Vi pratade och drack vin, inte drack vi så mkt, men jag fick en hemsk huvudvärk i natt. Jag tror iof att det är spänningshuvudvärk, för jag har haft skitont i axlarna den senaste tiden. Jaja jag tog en värktablett och väntade...och väntade...På att kunna köra igång bullbaket. Efter nån timme satte jag degen...på en och en halv liter (!) Och den jäste som bara den....


                         
                          Bra jäst....

                         
                          Det blev ju några stycken...

Nej nu blev jag ju trött av allt bakande...man kanske skulle vila på soffan en stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0