Jo men det blev ett inlägg iaf.....

Tänkte bara tala om att jag beställt en bok....Kan va nåt för mig....Den har kommit ut som film nyligen, men jag vill läsa boken.."Dumpa honom" heter den.

Män som inte hör av sig, inte är "redo för ett förhållande" eller bara är intresserade av dig när de är berusade - Dumpa dem. De är inte intresserade av dig. Då hade de inte betett sig sådär. Du är värd att bli lycklig med en man som älskar dig och som visar det!

Ja men så är det ju, såklart..varför bry sig om nån, som iaf inte är på samma våglängd!

                                                  

När jag ändå var i farten beställde jag en till bok: "Sluta kämpa- börja leva"


                                                    
                           
                                     Var sann mot dig själv och finn din inre styrka!




Kommentarer
Postat av: marie-anne

va inne på aftonbladets hemsida. kollade på tv- klippen. jag vet inte om du har sett svenska hollywod fruar, men om du gjort det så kolla in hon från kvarteret skatan som imiterar anna anka. så jävla bra.

2009-10-12 @ 14:43:52
Postat av: anna

ja,börja lev livet fullt ut så finns han bara där en dag,tror jag.kram

2009-10-12 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0