Höstrusk....

Vaknade i morse 7.22 ...Alex hade försovit sig o missat 7.15 tåget...Hörde hur regnet slog mot rutan drog upp täcket lite längre o somnade om....

Syrran ringde, och vi bestämde oss för att åka till Emmaus i Vendel en sväng. Men först tog vi lite kaffe med Anna som tittade över. Det fanns absolut ingenting som jag ville ha på Emmaus....Däremot en massa gräsliga saker!

                            
                             En obegriplig sak...ett vykort med små glasfigurer framför.....

                            
                         ....nån sorts mosaiklampa med krossade glasbitar...Fruktansvärd!

                            
                             Jaa vad detta är har jag ingen aning om...kanske nåt att fläkta sig med?

                            
                            Tänk att det finns så mycket skit...som nån har köpt en gång i tiden...?

Nej vi handlade inget, utan jag åkte hem och vaxade köksbordet istället.....

Nu är det kolsvart ute, det regnar och blåser rejält...perfekt läge för lite glögg tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jaja!, vi förstår nog att det här e en förtäckt önskelista till jultomten... kan tänka mig att mosaiklampan kostade vendel-dollars.. ;)

2009-10-18 @ 05:31:25
Postat av: Annika

Ha ha! Ja så var det ju...vill egentligen ha den lampan.... ;)

2009-10-18 @ 09:53:02
Postat av: syrran

Att så mycket skit kan finnas samlat på så liten yta är för mig obegripligt..

2009-10-18 @ 18:39:35
Postat av: Annika

Förresten tror jag ingen skulle vilja köpa lampan åt mig!! Snacka om pinsamt att gå in och betala för den :)

2009-10-18 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0