Fortfarande söndag..

Sitter här och surfar runt...började kolla bakåt i min blogg. Alltid intressant att se kommentarer från mina vänner. Dessutom kan, åtminstone jag, se på blogginläggens innehåll hur jag mår o.s.v.... Tycker mig börja se ett mönster nu ....mat och bakning...Nej men fy vad tråkigt det måste va att läsa om hur jag kryddar en kyckling eller bakar bullar hit och dit....Pinsamt! Fast vad ska jag då skriva om? Kanske ska lägga av och börja skriva dagbok för mig själv...hmm? Eller.. det kanske är så mitt liv ser ut just nu...totalt ointressant...degigt..ha ha!

Nu ska jag ta mig en rejäl funderare på det här med bloggandet...jag tycker ju att det är kul på sätt och vis, men har svårt att förstå att nån annan kan tycka det....

Kommentarer
Postat av: marie-anne

Jag tycker du ska fortsätta skriva som vanligt. jag tycker iallafall det är roligt att läsa.kram

2009-10-12 @ 13:17:30
Postat av: Annika

Tack :) man vet ju inte hur andra uppfattar det..jag tyckte det blev skittråkigt! KRAMAR!!

2009-10-12 @ 13:39:26
Postat av: Anonym

Självklart ska du fortsätta med bloggen!!!!

Du skriver på ett kul & bra sätt! Den är alltid lika skoj att läsa!

kram Maggan

2009-10-12 @ 21:13:16
Postat av: syrran

Det är klart du ska blogga vidare, nu kan du ju inte sluta då, får vi läsare ju abstinens besvär..

tänk på oss!!

2009-10-13 @ 18:18:08
Postat av: anna

håller med dej anna-lena-är fan inte kul med abstinens.Så annika..sluta inte,då måste vi ju hitta ngt. annat typ rohypnol lr så....

2009-10-14 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0