Debatt

                       


Kom hem strax efter nio ikväll. Vi har som vanligt repat och fikat...Repet var lite kortare än vanligt, vi plockade ihop allt som vi ska ha i morrn på spelningen i Gävle.

När jag kom hem så kollade jag på SVT där programmet Debatt började vid tio... Ett av ämnena för kvällen var "plastikkirurgi", och en av gästerna var Linda Rosing...Men herregud! Vad har människan gjort? Vilka läppar! Hon såg tamejfan inte riktigt slug ut. Nu tycker jag iof att folk får göra vad dom vill med sina kroppar, men det var verkligen inte snyggt. Ser hon inte det själv?

                       
                        Inte sväller väl läpparna vid en graviditet?....

Ja ja det finns ju andra mindre lyckade operationer kan man konstatera när man googlar på ämnet....
                                                           
                                               
                                             Ha ha! Vilken pudding!!

Jaha ska man ta och försöka gå och lägga sig kanske...Bara vovvarna och jag hemma. Alex är hos sin kusin och Madde är på nån halloween-fest... Nya tag i morrn..har lite ärenden i Tierp att fixa innan vi drar till Gävle.

                          

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har missat alla dom programmen! Men Linda är verkligen ett skräckexempel på hur snett det kan gå! En riktig rugguggla! Kvinnan där under var inte heller nån skönhet direkt.... stackars människor!



Däremot ett härligt klipp på katterna!! Ha ha ha!

Ha en skön helg!

/Maggan

2009-10-30 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0