Dag tre...

Dag tre i min diet....och jag håller ut...Nej det är inte svårt! Jag kan inte påstå att jag svälter, lite sugen på nåt sött kan man ju bli. Sen tkr jag att det är liite enformigt att äta spenat varje dag, till lunch och middag, fast det är gott...Sista dan i morgon, för den här veckan...Ja så var det ju Madde med...min kära dotter som var så ivrig...ja..hon gav upp redan igår kväll...men inte jag inte... Ska i ärlighetens namn erkänna att jag kanske inte håller på i sju veckor. Det är ju faktiskt en bantningskur som ska göra att man går ner 5-10 kg, och det var väl inte min tanke...Men bara det här att ändra matvanorna lite. Äta sundare och känna sig piggare kan ju inte skada.

Just nu har jag lunch-rast och ser solen stråla utanför fönstret. Fina färger börjar det bli ute. Apropå fina färger har jag hittat en väldigt färgstark bild...HÄFTIGT!

                        

Jag har inget speciellt inplanerat i kväll...skönt! Slappa i soffan kanske...kolla på "Bonde söker fru"...

Fick veta idag att det är julmarknad i Österby i helgen (!?) Redan?? Känns inte motiverat att åka dit, men kommer nog att göra det ändå. Det är några saker som jag alltid köper där: Saffran och Herrgårdsglögg t.ex. Förra året hittade jag ett jättegott bröd där oxå, så..ja..det blir väl en vända dit...kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0