Utlåst....

Idag åkte Alex och jag ner till Ica på min lunch. Han har ju köpt en Ipod på Tradera och idag kom den. När vi kom hem var dörren låst, Madde borta och vi hade inga nycklar. De visade sig att Madde var på väg ner till tåget för att lämna något till en kompis. Jag skulle ju jobba igen och blev stressad, Alex sprang efter henne och jag väntade, och väntade....

                    
                     ....och skitväder var det oxå....

                     
                     ...fantastisk utsikt från mitt hus...

Ja ja vi kom ju in så småningom och en stund innan jag skulle jobba gick strömmen... Fick lite panik och började tända ljus, men precis innan min kund kom så tändes lyset igen...puh!

Vid sex-tiden hade bandet ett rep-möte...Vi gick igenom tänkbara framtida låtar och fikade. När jag kom hem vid halvåtta hade Madde dragit igång en riktig storstädning!!? Jag hakade på och det gick som en dans. Tyvärr är det alltid jag som får rensa rören i tvättstället, och nu var det alldeles igentäppt... Jag la ju bilder i våras när jag rensade så det ska ni slippa se nu. 


                      
                      ...kirurghandskarna på!

Det känns så skönt nu efteråt, med ett städat hus!

I morgon blir det full skubb. Måste uträtta ärenden på fm och sen är Anna och jag bjudna till Pelle på middag :) Vi drar sen in till Flustret för att lyssna på Haaks! Skojsigt värre!!


Kommentarer
Postat av: syrran

du verkar ju tokigt energisk just nu, skulle vilja ha lite av energin..ha en jättekul kväll:)

2009-11-13 @ 08:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0