Tråkmåndag...

Usch, vad allt är tråkigt...Vädret, jobbet, tv-programmen....och så har jag så ont i min fot att jag knappt kan gå! Har ingen aning om vad som har hänt, men den började värka i lördags..hmm...kan jag ha gjort illa mig på Flustret? Jag var väl så pass dopad att jag inte kände nåt då! Ja ja, jag linkar fram och hoppas på bättring.

Så var det det här med svininfluensa-vaccinet då! Jag velar hit och dit...mina barn vägrar att ta den och jag vill ju inte heller egentligen. Men å andra sidan har jag inte riktigt råd att vara sjuk...
Hur som helst, så tog ju vaccinet slut för två veckor sen. Idag skulle en ny omgång anlända...Jaa ska man då?...hann jag tänka innan Maddes kompis Camilla meddelade att det tog slut igen under dan! Ja men så bra..jag behöver inte ta ställning.....
Äh! nu ska jag gå och lägga mig i soffan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0