Tisdag

Den här tisdagen har gått av bara farten. Vaknade som vanligt av alarmet 06.30...Hundpromenad mellan halvåtta och ca tio över åtta...Började jobba nio och slutade kl.sex. Direkt upp och plockade rent på den överfyllda diskbänken...Svepte ett glas fruktsoppa och pluggade in lurar i öronen, på med reflexväst och sen en rask promenad i en timme. Skönt, fast det duggregnade. När vi kom hem var det bara att tvinga ner vovvarna i duschen för att spola av tassarna, samt lite kloklippning, till deras fasa!! Sen tog jag själv en lång skön dusch. Därefter la jag mig på spikmattan och tänkte kolla på Äntligen hemma. Klockan var nog runt halvnio då....och jag somnade. Vaknade till av att Alex tjatade om att bli klippt...Jaha ner igen...När vi var klara hade Madde bakat scones! Så det blev en kvällsfika iaf....



                              


Nya tag i morgon...som det ser ut nu är jag lite ledig på fm, och då ska jag ta mig i kragen och bokföra lite tror jag. Grejen är att min bokföring ligger i datorn som Alex har, så jag får passa på när inte han är hemma...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0