Spännande budgivning...

Jaha så var det dags att buda på Tradera igen då..Alex har länge gått och trånat efter en Ipod Touch, men de har alltid blivit så dyra...men ikväll klämde vi i med ett bud när det var 7sek kvar och fick den!

                                  

Ja just ja! Såg på Pernilla Wahlgren blogg häromdan att bilden av oss från Uppsala var med:

                       
                        Jooråå...Pillan och jag vet ni....

Idag på fm fick jag höra att våra instrument som stod kvar i Österby måste hämtas omedelbart!!! Det var ju lättare sagt än gjort eftersom alla jobbade...men det löste sig...Tre av killarna åkte dit och jag bidrog med min bil som har dragkrok...Sen baxade vi upp allt i replokalen vid sex-tiden ikväll.

Kollade på 5:ans serie om Ullared...Herregud! Vilket folk det finns!!?? Jag blir trött av bara tanken på att trängas där, men syrran o jag har ju sagt att vi ska åka nån gång så..... Jag var ju där 1997 men det har nog blivit lite större sen dess.

Blev uppringd av en kille från UNT nu på kvällen. Har väntat och väntat på det samtalet...Min prenumeration gick nämligen ut i början på augusti och jag har inte råd att förlänga den. Men om man inte hör av sig, så gör de det efter tag och lockar med extrapriser...

-Vad gav du för din senaste prenumeration?

-Jaa, det var väl 2200kr nånting, sa jag

-Nej det var t.o.m 2300kr, sa han. Men du kan nu få ett helår för 1700kr!

-Nej det har jag absolut inte råd med.Tack men nej tack!

-Vänta ska jag fråga min chef.....Öh du kan få ett halvår för 770kr!

-Ja men det lät ju bättre ok!

Det var ju ett rimligt pris så jag slog till. Skönt nu kan man hänga med igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0