Söndag kväll

Ja, så var den här helgen över...Inatt fick jag åka till Tierp kl.halvfyra o hämta ett gäng ungdomar som kom med tåget från Gävle. Glada och pratsamma var dom och jag kunde inte somna när jag kom hem vid fyra...Hade nån envis huvudvärk men vid fem-tiden tror jag att jag slumrade in.
Fickl iaf sova till halv-tio men sen var jag bara tvungen att ta nåt mot huvudvärken. Den gav med sig till slut och jag kunde dammsuga och torka golven!
Sen har jag inte gjort så mycket mer...lagat mat...suttit vid datorn...skjutsat Alex på träning. Det blev tyvärr inget rep idag heller...kanske nästa helg(!!?)
Tror ni inte att man lyckas hamna på en vimmelbild från i fredags ändå? Ofrivilligt!
Jag i mitten...Patrik Isaksson på scen....
Nu måste jag hänga lite tvätt, innan den möglar i korgen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0