Första advent

Idag är det första advent..och det känns inte alls som det överhuvudtaget ska bli jul eller vinter. Plusgrader och faktiskt lite sol idag när jag gick på hundpromenad. Tvingade iaf in mig själv på ICA för att köpa jäst. Så nu har jag bakat lussekatter! Passade på när jag var ensam hemma och inga ungar som äter upp hälften när de är nygräddade.

.
Igår var vi ju bjudna hem till Madde o Alex farmor på mat. Birgitta o LarsÅke var oxå bjudna, så jag körde hela ligan. Där fick vi tre-rätters...vi åt och åt så vi nästan mådde illa. Vid sex-tiden skjutsade jag ner Madde till tåget, hon ska tillbringa några dagar i Stockholm med sin faster Lena, innan hon drar till fjälls. Klockan åtta var vi tvungna att åka för jag hade hundarna hemma.
.
Alex tog tåget till Uppsala idag och där skulle hans far hämta upp honom för vidare färd mot Stockholm. De ska träffa Madde och Lena och gå på bio! Kul för dom tycker jag!
.
Själv ska jag strax knalla över till Anna. Hon bjuder på pepparkakor och glögg, dagen till ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0