Återsamlingsplats??

Kom på att jag såg en konstig skylt idag när jag gick mot ICA...Nedanför kyrkan, mitt i samhället vid vägen ner mot handelsträdgården, satt denna:
Jaha? Och vad menas?....Jag har försökt googla, och kommit fram till att sådana platser ska man bege sig till när det inträffat nån olycka, brand eller nån annan katastrof...?! Men jag har då aldrig hört talas om detta...Det kanske vore bra om kommunen informerade om det utifall.....men om det blir nåt farligt giftutsläpp då? Då kanske det är bäst att stanna inne?....Ja ja, det var bara lite funderingar.....så här på kvällskvisten....

Kommentarer
Postat av: syrran

sannerligen mystiskt...och varför svävar ett huvud över de andra, utan kropp? Och varför heter den återsamlingsplats...vad ska man samlas åter efter??

Du har gjort en unik upptäckt!!:)

2009-11-30 @ 09:31:38
Postat av: Annika

Jaa...kan det va nåt religiöst ändå?

2009-11-30 @ 12:39:30
Postat av: mammamia

kanske människor med dåligt lokalsinne kan samlas där när de har kommit vilse?

2009-11-30 @ 16:30:30
Postat av: Annika

Ha ha...ja ska jag förklara vägen för er?...

2009-11-30 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0