Telia #&¤%"#

                     

Åh Guuud!! va tokig jag blir på Telia! Nu när bredbandet äntligen fungerar smärtfritt, så börjar hemtelefonen krångla!
Började ana oråd när min syster och två andra kompisar ringde på min mobil på eftermiddan och undrade varför det inte gick att ringa på hemtelefonen. Jag satt i telias jävla telefonkö, jag vet inte hur länge. Till slut svarade en kille och förklarade att  telia höll på att installera BREDBANDSTELEFONI !!! hos mig.

                    

Jaha ingick det i det där paketet dom lurade på mig för  två tre månader sen. Jag uppfattade att mitt abonnemang bara skulle ändras till Telia Kväll&Fritid, jag skulle få en trådlös router gratis i ett år, jag skulle få prova på Telia digitaltv gratis i ett år, men jag hörde inget om bredbands-telefoni. Too late! Bara att installera skiten då tänkte jag, men icke sa NIcke! När alla förbannade kablar modem och adaptrar var inkopplade sa en röst i luren,-Var god knappa in den sex-siffriga koden du fått i bekräftelsebrevet. VILKET BREV??! Jag har inte fått nått! Idag fick jag däremot ett "bekräftelsebrev" på digitalteven! Men den skiter jag fullständigt i. 

                  
Nej mitt problem nu är att kundtjänst är stängt för dagen.

Det var nog bättre förr....

                 

Eller ännu längre tillbaks..
               

Nej det är väl lika bra att försöka sova lite nu och ta i tu med problemet i morgon bitti....Skit oxå....

             
              Till Telia......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0