snörvel, host,stånk och stön

Ingen röst återfunnen än, förkylningen har trappats upp, och det var ju det värsta som kunde hända,just idag då....Vi som ska spela ikväll, då hade man ju velat vara i toppform! Men vad ska man göra? Inte mycket. Klockan elva ska jag iaf käka "brunch" hos Pelle. Matti,våran trummis och jag är bjudna på trerätters middag med champagne.Det kanske hjälper, vem vet? Sen kl.två ska bandet träffas och packa in all utrustning och köra ner den till IP. Rapport kommer snarast om hur spelningen gick......

Nu kan vi prata om gårdagen istället. Den innehöll en hel del både tokigt och slugt. På morgonen ca 08.15 drog Madde o jag iväg mot Gävle,för att jag skulle lämna min bokföring till revisorn. Kom till Tierp för att tanka, fick i för nästan 700 kr.Gick in för att betala; Köp medges ej!!!stod det på kassan när jag drog mitt kort.-Vad i...jag hade ju häromdan fört över lön som skulle finnas den 29e på kontot.Snacka om pinsamt, men som tur var hade Madde fått sitt studiebidrag så hon fick lösa ut mig....

                
                Så skönt att slippa köra..

..             
               Titta på vägen istället!!!!

               
               Var tvungen att ta mig en styrketår....

              
              Förbipasserande trodde väl att man va knäpp, och det stämmer ju....

               
              Åh! vad söt....apa alltså.

              
Sista anhalten systemet och City Gross, där jag fortfarande inte fått in några pengar på mitt konto, så Madde fick betala även där, Så var det med det studiebidraget....När vi kom hem strax efter tolv så hade pengarna kommit in....
Sen var det bara att börja städa och laga mat. Klockan sju kom släkt och vänner för att fira Madde, och jag var bra slut vid det laget.. Men kvällen blev lyckad och alla tyckte om maten och vinet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0