Sköna maj välkommen...

Ähh! inte har jag bakat några bullar! Jag vaknade faktiskt vid sju-tiden men otroligt nog så somnade både hundarna och jag om. Det hör inte till vanligheterna, att dom somnar om menar jag. Dagen har jag mest spenderat ute i solen i min trädgård. Lite nytta har jag gjort, bl.a grävt om en rabatt och flyttat några lavendel-plantor. Men mest har jag slappat i solstolen med en deckare i knät.

                 
Jag började på den idag, och den verkar riktigt bra!


Imorgon är det dags! Då ska vi spela in Johans låtar i studion, som faktiskt ligger i missionskyrkan, min närmsta granne. Spännande!!! Jag som enda tjej tänkte för länge sen på att vi kommer att behöva käka lunch nån gång under dan, så jag erbjöd mig att fixa det. Detta blir vad jag kommer att bjuda på:


              
               Tortollini-gratäng och en grönsallad.

               
               När jag ändå var i farten så snodde jag ihop en tigerkaka, utifall vi vill ha kaffe på maten.

Jag brukar surfa runt bland sidor på nätet med roliga historier o.dyl. och jag var nyss inne på en sådan sida. Där fanns en kategori med historier som var väldigt grova,råa, rasistiska och inte alls rumsrena. Men  även om verkligheten kan vara fruktansvärd så måste man få skämta om hemskheter ibland. Så därför lägger jag ut en kortis här, blunda om ni är känsliga....

Vad sa Josef Fritzels fru till sin man innan de gick och lade sig?
-Har du släkt i källaren?

Jag ber om ursäkt, men jag tyckte att den var rolig iaf! FYYY PÅ MIG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0