onsdag lunch

Här kommer ett litet kort lunch- inlägg. I förrgår blev jag lite krasslig, så hela tisdagen stod jag och jobbade med feber och halsont. Slutade jobbet 17.45 och 17.48 låg jag i sängen...Känner mig lite piggare idag men inte helt okej. Vilken tur att det finns alvedon! Nej den stora nyheten för dagen är att Kottan har valpat!!! Birgitta (uppfödaren) ringde för en stund sen och sa att Kottan hade börjat valpa i Måndags. Men den första valpen var död, sen hände inget. Men sen igår fick hon värkstimulerande medicin och då klämde hon ur sig 6 stycken pyttesmå valpar. 4 tikar o 2 hannar :)
Nej nu måste jag rusa iväg och jobba hör av mig senare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0