Ny vecka

Måndag igen... Idag har jag haft riktigt mycket jobb, och det har varit ganska roligt, förutom en djävulsk spännings-huvudvärk. Jag blir så less på min nacke....

                  
Det brukar kännas bättre på kvällen om jag går en promenad med hundarna. Nu är det bara så att Kottans dräktighet börjar tära på hennes ork, så jag har inte hjärta att släpa runt henne några längre sträckor. Så ikväll gick vi en lagom runda först, sen hem med Kottan och så gick Lovis och jag elljusspåret! Faktiskt känns nacken lite bättre, men det kanske beror på drogerna jag pular i mig.....

             
              Kolla in tjockisen!!!!

Såg i mitt kameralbum i mobilen att jag knäppt en del kort i lördagskväll. Det märkliga är att så fort jag försökt knäppa ett kort verkar det som det inträffat en liten jordbävning i Uppsala. Jag menar,...jag höll ju handen helt stilla och alla bilder blev väldigt otydliga.....?

             
              Ni vet ju själva vilka ni är....

              
              ....eller...

             
             ....totalt okända människor....Usch! så folk beter sig!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

"sju vackra flickor i en ring" eller var det en stång? Medans jag minns det hälsa tillbaks till brorsan, syrran!

2009-05-12 @ 09:42:20
Postat av: Annika

Sju vackra flickor runt en porrstång....

2009-05-13 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0