Nej men, Flustret igen...

Kan man tänka sig! Nu sitter jag och sippar på ett glas vin och väntar på att få gå till upptåget. Susanne är i stan på en möhippa och dom ska vidare till Flustret sen, och då kommer lilla jag då, och ansluter.....

                   
              

Annars har min dag bestått i att vi har repat på förmiddan. Det gick sådär...Och jag som kände mig så pigg efter att ha sovit en hel natt. Tänk vad bra det va med ett glas vin innan sängdags.......

Jag var tillbaks med sprutmojängen till färghandeln och passade på att införskaffa en målarskrapa. Så jag har faktiskt börjat skrapa lite på väggen med!

Tänkte röja lite på köksbordet nu på kvällskvisten, råkade naturligtvis tappa en liten skål med körsbärstomater i golvet! Typiskt mig....

            
            Kom på en ide`..............

            
            .....Om jag går till ICA och säger att jag har hittat glasbitar i mina tomater.....

-Oj är klockan så mycket? Nu måste jag nog försöka göra mig i ordning! 

Det var en gång en flicka som red uppå en ål....SKÅL!!!!
Det var en gång en flicka som red uppå en älg....SVÄLJ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0