monstermaskin och kakbak

Nu så ! är den här.....monstermaskinen. Som en jättespindel av stål.

       

Imorgon är det då dags att tvätta huset. Jag törs inte köra igång skyliften själv, utan väntar tills min syster och svåger kommer. De är så snälla, och har lovat att hjälpa mig. Nu är det här bara början på hela målarhistorian, men man får ta en grej i taget och tänka positivt. Tjibbi!!! vad det kommer att bli fint!

Klockan är nu 21.07 och min inre stress gör sig påmind igen. Egentligen skulle jag kunna gå och lägga mig på soffan men jag tror faktiskt att jag ska baka nånting. Kan ju vara kul att för en gång skull ha lite fikabröd hemma. Dessutom repar vi imorgon kväll, och jag måste säga att det var länge sen grabbarna fick nåt hembakt. Det kanske är på tiden att jag fjäskar lite för dom igen.

                
                 En sockerkaka kanske?

             
               Eller varför inte lite pepparkakor. Observera min fantastiska kavlingside'

För er som inte vet om det kan jag ju skvallra att min kusin Anders och jag gjorde en almanacka till jul som vi gav bort till våra nära och kära. Bilden ovanför är december månad. -Ja jag vet ,vi är lite knäppa i vår släkt......men det bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0