Måndag igen...

Ja så var det ny vecka! Det känns overkligt att jobba efter denna intensiva musikhelg. Nu på kvällen gick jag en långpromenad med hundarna. Det var verkligen skönt att röra på sig, och Kottan pinnar på med sin allt tyngre mage. Hon är nu drygt fem veckor in i den förmodade dräktigheten, alltså knappt fyra veckor kvar. Visst ser hon lite tjock ut?

                

På slutet av promenaden gick vi in på en skogsväg som leder in till elljusspåret, och i slutet av det finns en stig som leder till platsen där ladan stod som brann ned i lördags kväll. Den ladan var så fin, riktigt gammal skulle jag tro, timrad med grova timmerstockar. Synd att man aldrig knäppte kort på den när den stod där, man jag tror att den finns med på ett antal tavlor som min pappa målade när jag var liten. Hur som helst så ser det ut såhär idag:

                 
                Pyromanen greps tydligen på platsen och överlämnades till psykiatrisk vård......

I morgon är det tisdag och då ska vi repa! Vad ovanligt eller hur? Nu när vi har fått spelningen på Örbyhusdan så måste vi ligga i ordentligt, speciellt med de nya låtarna. Så denna vecka repar vi tisdag, torsdag och lördag!!!!! Jag skulle behöva ta itu med en massa här hemma egentligen,men lite skit i hörnen har väl ingen dött av!

Madde kom hem idag och verkar helnöjd med sin semester i fjällen. Men utvilad var hon inte sa hon. -Vi har ju dansat på after ski varenda dag.... Jobbigt!

Ja just ja min skrivare var ju färdigreparerad! Efter drygt fyra veckor fick jag ett sms där det stod :  Er service är klar för utleverans. Vänligen uthämta snarast! ..... Snarast?! Varför då? Äh, fick jag vänta länge, så tänker jag inte göra mig nån brådska dit. Tjurskallig? Ja kanske det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0