Lördag

Usch! vilket skit melodifestivalen är. Jag vaknade nyss till i soffan och låtarna är ju samma år efter år. Nej jag ska fanimej skriva ett bidrag! Hur svårt kan det va? Eller nej, jag vet inte, jag bryr mig inte....

Imorse repade jag med grabbarna, lika kul som vanligt. Sen på eftermiddan  träffades vi igen för ett "photoshoot". D.v.s Madde tog lite bilder på oss som vi ska trycka upp som affischer till Örbyhusdan. Hon är skitduktig på att redigera och retuschera. Så det blir nog bra, även om man aldrig tycker om att se sig själv på bild. När hon är klar ska jag försöka tigga åt mig en bild till min blogg, så får ni se.....

Efter det åkte Madde,Camilla och jag hem och grillade. Helt plötsligt försvinner alla tonåringar och man är helt solo. Tråkigt, men så är det!

                   

                   Tur att man har Lovis iallafall.

                  
                   Min lilla älskling....

Nu på kvällen skulle  Madde och Camilla cykla iväg till några kompisar, då upptäckte vi att våran cykel "Majken" är borta!!
Nån har snott "henne" på våran gård, och vi vet inte när. Det är inte så ofta vi cyklar, och den har stått i vårt så kallade garage utan portar. Förbannade skit, det var en riktig klenod som vi köpte av en tant som hette Majken. Skulle inte förvåna mig om den ligger i ån... Härom dan låg det en kundvagn från ICA där såg jag.

Just nu hör jag nerifrån teven att röstningen ska påbörjas....jag tror jag går ut med Lovis ett tag. Sen hoppas jag att jag får sova skapligt i natt. Känns som om det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0