Halleluja!

Telia har tagit ett litet steg i riktning mot att återfå mitt förtroende igen. Efter en natt med halvknackig sömn, tog jag tjuren vid hornen och ringde kundtjänst. Återigen en väldigt trevlig kille, Stefan, tog  itu med mitt problem. Avinstallerade bredbandstelefonin och sa upp digitalteven. Han skulle skicka ut retursedlar så jag kunde skicka tillbaks alla adaptrar ,boxrar, kablar och skit!

             

Varför ska allting behöva vara så krångligt? Kan det aldrig få vara lugnt och problemfritt? Nej prövningar ska det va' .Ibland undrar man ju om man gjort nåt fel, som ska behöva gå igenom en massa skit och krångel gång efter annan!

Igår kväll repade vi, utan sångare. Det gick bra, fast första timmen gick åt till en diskussion, långt från musikens värld.Nämligen polisväsendet. Jag vet inte varför men ämnet togs upp och sen var debatten i full gång. Ja så där håller vi på, nästa gång är det väl nåt annat ämne som avhandlas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0