Gääääsp.....

Usch, man är för gammal för att festa en hel kväll (och natt)! Men roligt var det. Jag skulle ju in och möta Susanne på Flustret, lite tråkigt att åka själv men,men.... Ja, och på perrongen här i Örbyhus träffade jag Pelle, Lappen och en för mig okänd kille. De skulle oxå till Flustret, så då fick jag sällskap. Där inne hittade vi på möhippan, så vi anslöt oss till dom. Men Susanne och jag pratade knappt alls med varann, det bara blev så. Jag hade skitkul med grabbarna!

              
               Pelle och jag!

               
               Lappen, jag och "Gamen"

Klockan två var det dags att börja gå mot upptåget. Pelle,jag och en kille från Storvreta gjorde sällskap. Lappen såg vi en annan kupe' när vi klev av. Vi var hungriga, så klockan 03.00 stod jag i mitt kök och stekte Rösti!!?? Efter en stund skramlar det till i dörrn och då kommer Madde hem med två killkompisar.Hungriga dom oxå! Fram med hamburgare och stekpannan igen...Där gjorde jag ett stort misstag, jag korkade upp en flaska vin. Varför? Så onödigt! Jag gick och la mig kl. 07.00 och söndagen var inte kul. Kvicknade till fram på eftermiddan!

Idag måndag är det riktig sommarvärme ute, typiskt att man måste jobba! Men nödvändigt, fick idag ytterligare en knäckande elräkning på 7000Kr!!!!! Snart börjar jag gråta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0