Brothers&Others

Idag fixade Madde våra affischer. Tyvärr krånglade det för henne när hon skulle skriva ut dom,kvaliten kunde ha varit bättre, men framförallt kunde ju jag ha sett bättre ut!! Men det är bara att gilla läget. Nu sitter dom redan uppe i Örbyhus.

                 
Den här blev det.....

Det skulle vara kul om vi gjorde om det nån gång och la ner lite mera tid på det. Det här gick ju alldeles för snabbt och hastigt men men en annan gång kanske....

Nu är det mer eller mindre bestämt att jag får hyra en skylift i veckan. Så på onsdag kväll ska jag till färghandeln och låna hem nån spruta som man har när man tvättar husfasader. Fy sjutton, vad jobbigt allt verkar, men jag måste tänka på att dels är det helt nödvändigt och tänk så fint mitt hus kommer att bli. Jaja jag börjar med att tvätta så får resten komma sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0