Bakus Smällus

Ja det blev en blöt kväll igår, invärtes menar jag! Men gud vad roligt vi hade. Jag tog 16.15 tåget till stan där Pernilla hämtade upp mig vid stationen. Det var ju en timme tidigare än vad vi hade bestämt, men då slapp hon stressa med maten och allt. Efter ett tag kom vår gemensamma kompis Madde dit. Det var bara henne och Pernilla jag kände. Totalt var vi 8 tjejer, och om det var lite trevande i början så fann vi snart varann. Vi åt och drack och sjöng singstar som bara den.

                 

Sen beställde vi taxi och åkte till Flustret. Det var som det brukar, ganska mycket folk och bra drag på dansgolvet. Vi hade skitkul ihop, det var väl nån som droppade av i förtid men vi var nog kvar till två, tror jag. Nu är det ju så passande att jag har en dotter med körkort, så jag tänkte: PAYBACK TIME!! .... Så nån gång efter två så hade min privata chaufförska anlänt till staden. Vi skjutsade hem Pernilla, Madde och Merja, sen bar det av hemöver.Jag var nog inte direkt spelklar då, men jag hade minnen idag om att hon spelade väldigt bra musik i bilen....

                 .

Vaknade rätt tidigt på morgonen med kraftig baksmälla, och vi som skulle repa 09.30. Frukosten bestod av en halv smörgås och två alvedon. Repet gick över förväntan, men det var sen på eftermiddagen som tröttheten, huvudvärken och den allmänna ångesten slog till. Jag har halvslumrat mig igenom Sveriges bronsmatch och nu först vid åttatiden känner jag mig lite bättre.

               
Varför ska det alltid bli för mycket? Fast egentligen var det värt det. Vi hade ju skitkul! Det är väl (bak)smällar man får ta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0