Söndag kväll

Alltså, ibland har man inte så mycket att säga. Den här helgen har liksom bara passerat,inget speciellt har hänt. Igår var jag ensam på eftermiddagen då mina barn var på isracing i Uppsala. Då har man ju världens chans att storstäda, tvätta eller göra ngt annat nyttigt. Men vad blev det då? Nada! Nån maskin tvätt,och golvet skurat på nedervåningen, men annars satt jag mest vid datorn. Iof med Roland tätt intill så lite nytta gjorde jag väl. På kvällen var det ju earth hour,så då blev det mörkläggning här.Fast det märktes knappt, för jag hade tänt så många ljus. Lite svagt att så få verkar ha deltagit i grannskapet, det lyste lite här och var. Syster Yster med familj kom och hälsade på, och vi tittade på Robinson följt av fotbollslandskampen.Tråkigt resultat (0-0) .

Vädret är bra för att det är plusgrader och snön är på väg bort, men det är hopplöst med en långhårig ljus hund...

        
        -Nu ska vi duscha!!!

Kottan är nu parad, och jag får tillbaka henne på tisdag!
För att inte ha nåt att säga så blev det ett ganska långt inlägg ändå! Tänk vad lustigt det kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0